دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژهها = %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C
تعداد مقالات: 3
تحلیل تصویر برند درونی بافت تاریخی شهر اصفهان
دوره 13، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 231-245
چکیده
بافتهای تاریخی مزیت نسبی شهرهای کهن هستند که در رویکردهای رقابتپذیری شهری توانایی جذب سرمایههای انسانی و اقتصادی را دارند؛ اما هنگامی این مزیت تبدیل به مزیت رقابتی میشود که برند مکان توانایی ... بیشتربررسی رابطه تئوری ترجیحات محیطی و نظم بلوکهای شهری نمونه موردی: محلههای خانه اصفهان و مرداویج شهر اصفهان
دوره 8، شماره 2 ، دی 1396، ، صفحه 125-136
چکیده
تئوری ترجیحات محیطی، یکی از تئوریهای پایه در روانشناسیمحیطیاست که تاکنون پژوهشهای زیادی براساس آن انجام شده است. آنچه که تاکنون بر اساس این تئوری رایج بوده، بررسی متغیرهای آن به عنوان معانی صریح ... بیشتربازشناسی برخی نشانه ها در فضاهای شهری
دوره 4، شماره 2 ، دی 1392