دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تعداد مقالات: 2
ارائه ی مدل پیش بینی کننده تحلیل احساسات کاربران از شهر مبتنی بر شبکه ی اجتماعی توئیتر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آذر 1402
چکیده
تحلیل احساسات کاربران از طریق شبکههای مجازی، بهحوزهای موثر در علوم مختلف تبدیل شده و مخاطبان آن نه تنها صاحبان شرکتها و سیاستمدارن، بلکه کاربران هستند. در این میان این حوزه در مطالعات شهری هم ... بیشتربازشناسی تقابلهای دوگانهی فضایِ شهریِ جنسیتی، مبتنی بر رویکرد نشانهشناسی - تحلیلی بر فضای عمومی در محلات سنتی
دوره 9، شماره 2 ، اسفند 1397، ، صفحه 33-51