تبیین راهبردهای داوری طرح‌های معماری و نقش آن در فرایند یادگیری دانشجویان
تبیین راهبردهای داوری طرح‌های معماری و نقش آن در فرایند یادگیری دانشجویان

مائده میاحی؛ سعید میرریاحی؛ محمدابراهیم مظهری؛ یداله مهرعلیزاده

دوره 13، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 85-103

https://doi.org/10.30475/isau.2020.232738.1428

چکیده
  فرایند یادگیری مستمر و جامع وابسته به انتخاب شیوه آموزش مناسب در هر نظام آموزشی پیشرو است. فرایند آموزش جامع در امر تدریس از دو جنبه یادگیری و ارزیابی بررسی می‌شود. در این پژوهش جایگاه ارزیابی طرح‌های ...  بیشتر