تدوین مدل شاخص‌های مکانی یادگیری تجربی و کاربرد آن در طراحی محیط‌های یادگیری
1. تدوین مدل شاخص‌های مکانی یادگیری تجربی و کاربرد آن در طراحی محیط‌های یادگیری

نسرین کریمی؛ مرتضی خسرونیا؛ ساحل دژپسند

دوره 12، شماره 1 ، بهار و تابستان 1400، ، صفحه 111-125

http://dx.doi.org/10.30475/isau.2021.219630.1359

چکیده
  در عصر حاضر، یکی از مهمترین توجهات در نظام‌های موفق آموزشی در جهان، خلق فضای مناسب برای تحقق اهداف یادگیری است. دانش‌های محیطی از جمله معماری نیز با بسترسازی محیطی در جهت نیل به یادگیری اثربخش، نقش به‌سزایی ...  بیشتر
توسعه محیط های یادگیری: ارتقاء یادگیری
2. توسعه محیط های یادگیری: ارتقاء یادگیری

کریم مردمی؛ منصوره محسنی

دوره 6، شماره 2 ، پاییز و زمستان 1394

http://dx.doi.org/10.30475/isau.2016.62011

چکیده
  حقیقت این است که آموزش و یادگیری فقط در مدرسه روی نمی دهد. بلکه دانش آموزان، از تعامل با محیط اطراف خود می آموزند. با قبول دیدگاه اکثر اندیشمندان، تعلیم و تربیت امری اجتماعی است و بسیاری از استعدادهای ...  بیشتر