توسعه شرکت‌های طراحی صنعتی کشور براساس ارائه مدل ساختاری تبلیغات
توسعه شرکت‌های طراحی صنعتی کشور براساس ارائه مدل ساختاری تبلیغات

سارا صفاری؛ حسن صادقی نائینی؛ عطا الله ابطحی؛ سید جمال الدین طبیبی؛ علی اکبر فرهنگی

دوره 12، شماره 1 ، خرداد 1400، ، صفحه 141-156

https://doi.org/10.30475/isau.2021.228378.1398

چکیده
  طراحی صنعتی یکی از حوزه‌های توانمندی و خودکفایی کشور است. لذا هدف پژوهش حاضر طراحی مدل ساختاری در جهت بهبود مکانیزم تبلیغات و توسعه شرکت‌های طراحی صنعتی مبتنی بر چشم‌انداز 20 ساله ایران در نظر گرفته ...  بیشتر