دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژهها = تصویر ذهنی ارزیابانه
تعداد مقالات: 2
ارزشیابی ویژگیهای محیطی فضاهای تجاری معاصر از منظر جوانان؛ موردپژوهی: مجموعه سیتی سنتر اصفهان
دوره 14، شماره 1 ، مرداد 1402، ، صفحه 357-376
چکیده
امروزه فضاهای تجاری معاصر از جمله فضاهای شبهعمومی هستند که تنها کارکرد تجاریِ خرید ندارند و با چرخشی فرهنگی به مکانی برای تفریح و فراغت جوانان و بستری اجتماعی برای شکلگیری هویت و رفتار آنان تبدیل ... بیشتربررسی تصاویر ذهنی ارزیابانه شهروندان در کناره رود کارون (نمونه موردی: حدفاصل پل سفید و پل طبیعت)
دوره 11، شماره 2 ، دی 1399، ، صفحه 77-92