تبیین «ماهیت دانش طراحی» از منظر یادگیری سازنده‌گرا
تبیین «ماهیت دانش طراحی» از منظر یادگیری سازنده‌گرا

رویا صادقی فرشته؛ امید دژدار؛ سارا جلالیان؛ حسین اردلانی

دوره 14، شماره 1 ، مرداد 1402، ، صفحه 87-102

https://doi.org/10.30475/isau.2020.222893.1373

چکیده
  طراحی، یکی از پیچیده‌ترین و درعین‌حال مهمترین فعالیت خلاقه انسان است که نیازمند توانایی و دانش خاص خود است. در حدود چند دهه از شروع طراحی‌پژوهی می‌گذرد، که در این بین پژوهش‌های اولیه، بیشتر درپی ارائه ...  بیشتر