شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر ارتقای کیفیت رسانه‌ای معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز)
1. شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر ارتقای کیفیت رسانه‌ای معماری (مطالعه موردی: دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز)

علی پوراحمد قلعه جوق؛ فرزین حق پرست؛ محمدتقی پیربابایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 تیر 1400

http://dx.doi.org/10.30475/isau.2021.247306.1509

چکیده
  رسانه‌ها به یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی انسان ‌در عصر تکنولوژی تبدیل‌شده‌اند. از سویی معماری نیز به‌عنوان عاملی رسانه‌ای معرفی می‌شود که در سطوح مختلف قابل‌تحلیل است؛ اما با این تفاسیر هنوز ...  بیشتر
تدوین مدل شاخص‌های مکانی یادگیری تجربی و کاربرد آن در طراحی محیط‌های یادگیری
2. تدوین مدل شاخص‌های مکانی یادگیری تجربی و کاربرد آن در طراحی محیط‌های یادگیری

نسرین کریمی؛ مرتضی خسرونیا؛ ساحل دژپسند

دوره 12، شماره 1 ، بهار و تابستان 1400، ، صفحه 111-125

http://dx.doi.org/10.30475/isau.2021.219630.1359

چکیده
  در عصر حاضر، یکی از مهمترین توجهات در نظام‌های موفق آموزشی در جهان، خلق فضای مناسب برای تحقق اهداف یادگیری است. دانش‌های محیطی از جمله معماری نیز با بسترسازی محیطی در جهت نیل به یادگیری اثربخش، نقش به‌سزایی ...  بیشتر