1. ابراهیمی، الهام. 1388. بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم گیری خریداران شامپوهای تولید داخل. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت. دانشگاه تهران.
2. استیری، مهرداد. 1386، بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار مصرف کنندگان محصولات غذایی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت. دانشگاه تهران.
3. اختر بروجنی، علیرضا. 1380، تعیین موانع توسعه صادرات صنایع دستی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران.
4. بدری، سید علی، و صدراله طیبی 1391. بررسی عوامل موثر بر هزینه های گردشگری مذهبی، مطالعه ی موردی: شهر مقدس مشهد. برنامه ریزی و توسعه ی گردشگری1(1):177-153.
5. حکیمی طهرانی، اردشیر. 1388. موادشناسی و تکنیک های چاپ در بسته بندی (چاپ اول). تهران: فرهنگسرای میردشتی.
6. خزائی، محمد. 1392. عملکرد بنیادین صنایع دستی. کتاب ماه هنر184 (18):3-2.
7. داس ویل، راجر. 1379. مدیریت جهانگردی (چاپ دوم). تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
8. رحمتی، یحیی. 1385. بسته بندی صنایع دستی در ایران صفر است. روزنامه ایران. شماره3574.
9. رحمتی، یحیی. 1386. بسته بندی راهکاری مناسب برای رضایت مشتری. نشریه دست ها و نقش ها(12):42-31.
10. رحمانی، روح اله. 1392. هنر بسته بندی، جلوه های نمود بسته بندی در محصولات صنایع دستی. ماهنامه هنر بسته بندی (12): 23.
11. رضوانفر، مرتضی. 1385. صنایع دستی و مدرنیته. کتاب ماه هنر(99):74-70.
12. سخن پرداز، کامران، و پریسا صحافی اصل. 1387. هنرهای سنتی، سفیرانی که پیام فرهنگ به فرنگ می برند( تحلیلی بر نقش صنایع دستی در توسعه فرهنگی و معرفی فرهنگ ایرانی). آینه خیال (12): 133-125.
13. شمس، فواد. 1391. گردشگری به مثابه ی صادرات نامریی: نقش توریسم در توسعه ی پایدار روستایی. دنیای اقتصاد (28): 28.
14. عسگر اولادی، اسداله. 1376. صادرات غیر نفتی. نشریه ی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران – نامه ی اتاق بازرگانی. 116.
15. کرمی، زکیه. 1389. بازاریابی صنایع دستی و اثرات آن بر گردشگری با تاکید بر گلیم برجسته ایلام. فرهنگ ایلام (26):59-68.
16. محسنی، رضا علی. 1388. گردشگری پایدار در ایران: کارکردها، چالش ها و راهکارها. مجله ی فضای جغرافیا. (9). 171-149.
17. نادری، ابوالقاسم، احمد اخوی، و شیرین حکیمی.1384. بررسی مسائل و مشکلات صادرات غیرنفتی. جهان اقتصاد (8). 474-469.
1. Asgar Ouladi, Asadallah. 1997. non-oil exports. Journal of Iran Chamber of Commerce, Industries and Mines - Letter chamber: 358.
2.
Smith, Dominic, Riethmuller,
Paul . 1999 . Consumer concerns about food safety in Australia and Japan.
International Journal of Social Economics (26)6:724-742
3. Doswell, Roger. 2000. Tourism Management. Tehran: Cultural Research Center.
4. Ebrahimi, Elham. 2009. The effect of visual dimensions and packaging information to make decisions locally produced Buyers Shampoo. Master's Thesis. Faculty of Management. University of Tehran.
5. Estiri, Mehrdad, Yazdani, Hamidreza, Nejad, Jafar, and Rayej, Hamzeh. 2010. Food products consumer behaviors: the role of packaging elements. Journal of applied sciences 10(7): 535-543.
6. Akhtar Broujeni, Alireza. 2001. Export Development barriers crafts. Faculty of Management. University of Tehran.
7. Badri, Seyed Ali, Tayebi, Sadrolah. 2012. Factors affecting the cost of religious tourism, Case study: the holy city of Mashhad. Planning and development of tourism 1(1):153-177.
8. Gale, Richard P, Cordray, Sheila M. 1994. Making sense of sustainability: Nine answers to What should be sustained?. Rural sociology 59(2): 311-332.
9. Hakimi Tehrani, Ardeshir. 2009. Materials Science and In packaging printing techniques. Tehran: Mirdashti Cultural Center.
10. Karami, Zakiye. 2010. Marketing Crafts and its effects on tourism, focusing on outstanding products of Ilam City. Ilam Culture: (26).
11. Karimi, Poolad, Mahdieh, Omid, and Rahmani, Mahmud. 2013. The study of relationship between packaging elements and purchase behavior: consumers of food, cosmetics and health products. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business 5(3): 93-281.
12. Kotler, Philip, Armstrong, Gary. 2008. Principle of Marketing. New Jersey, Prentice Hall.
13. Kotler, Philip., & Armstrong, Gary. 2010. Principles of marketing. London: Pearson education.
14. Mitul, M. Deliya, Bhavesh, J. Parmar. 2012. Role of packaging on consumer buying behaviour. Global Journal of Management and Business Research 12(10).
15.Mohsen, Reza Ali. 2009. Sustainable tourism in Iran: Functions, Challenges and Solutions. Journal of Geography space (9)149-171.
16. Naderi, Abolghasem, Akhavi, Ahmad, and Hakimi Shirin. 2005. The Study on the problems of non-oil exports. The world economy (8):463-474.
18.Rahmati, Yahya. 2006. Packaging handicrafts in Iran is zero. Iran newspaper. 3574 Number.
19.Rahmati, Yahya. 2007. Packaging solution for customer satisfaction. Hands and roles Publication (12):31-42.
20.Rahamani, Roohallah. 2013. Arts Package, The effects of packaging on products crafts. Monthly Art of Packaging Jornal (12):23.
21.Rettie, Ruth., Brewer, Carol. 2000. The verbal and visual components of package design. Journal of product & brand management 9(1): 56-70.
22.Rezvanfar, Morteza. 2006. Crafts and modernity. Mahe Honar Book (99):70-74.
23.Shams, Foolad. 2012. Tourism as an invisible export: The role of tourism in rural sustainable development. the world of economy (28):28.
24.Sokhanpardaz, Kamran, Parisa, Sahafi Asl. 2008. Arts, Culture abroad are ambassadors message(Analysis of the role of crafts in the cultural development and introduce Iranian culture). Ayene Khiyal Jornal (12):125-133.
25. Yang, Sha, & Raghubir, Priya. 2005. Can bottles speak volumes? The effect of package shape on how much to buy. Journal of Retailing 81(4): 269-281.