ارائه ی مدل پیش بینی کننده تحلیل احساسات کاربران از شهر مبتنی بر شبکه ی اجتماعی توئیتر
ارائه ی مدل پیش بینی کننده تحلیل احساسات کاربران از شهر مبتنی بر شبکه ی اجتماعی توئیتر

مریم محمدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آذر 1402

https://doi.org/10.30475/isau.2023.337531.1905

چکیده
  تحلیل احساسات کاربران از طریق شبکه‌های مجازی، به‌حوزه‌ای موثر در علوم مختلف تبدیل شده و مخاطبان آن نه تنها صاحبان شرکت‌ها و سیاست‌مدارن، بلکه کاربران هستند. در این میان این حوزه در مطالعات شهری هم ...  بیشتر