سنجش و تحلیل میزان استفاده از ظرفیت‌های رسانه و تأثیر آن بر برندسازی شهری (مطالعه موردی: شهر خلاق خوراک رشت)
سنجش و تحلیل میزان استفاده از ظرفیت‌های رسانه و تأثیر آن بر برندسازی شهری (مطالعه موردی: شهر خلاق خوراک رشت)

علی اکبر سالاری پور؛ میترا روشن؛ عالیه فریدی فشتمی؛ حمیدرضا یوسفی ماتک

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1400

http://dx.doi.org/10.30475/isau.2021.283183.1691

چکیده
  برندسازی شهری از عوامل مهم در دستیابی شهرها به توسعه اقتصادی است که یکی از راه‌های مؤثر جهت نیل به این هدف، استفاده از ظرفیت رسانه و وسایل ارتباط جمعی می‌باشد. پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان تحقق برندینگ ...  بیشتر
ارائه چارچوب برندسازی شهری در ایران بر مبنای مدل سیستم های مانا
ارائه چارچوب برندسازی شهری در ایران بر مبنای مدل سیستم های مانا

اشرف رحیمیان

دوره 8، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 197-207

http://dx.doi.org/10.30475/isau.2018.62057

چکیده
  امروزه برندسازی شهری به عنوان ابزاری راهبردی جهت افزایش رقابت پذیری، اعتبار، قدرت و نفوذ شهرها استفاده میشود. برندسازی شهری مستلزم آنست که شهر از ظرفیت بالایی در برنامه ریزی و سازماندهی نهادهای مختلف ...  بیشتر